Vers senkinek

ha netán valaki idetéved: ez csak egy fiók. ide rakom el a verseimet, hogy majd évek múltán is gond nélkül elő tudjam venni őket. biztonságosabb, mint egy lap, vagy bármi más, innen csak nem vész el. a szerzői jogok nyilván élnek, ha valahol visszalátom a sorokat, akkor kezeket és lábakat török. vers, senkinek.

levelek

2011.06.12. 14:50 | ganycze | Szólj hozzá!

na most mi a büdös kurva istenit kezdjek magammal

legyen ez a kérdés olyan amilyennek hallani akarod

ha mocskos akkor a tehénszarra gondolok

amit még diákként csodáltam a templom pereménél

diákként mikor férfivá értem

- mint a nagy szakállas mellén

száradtam mohaként a sziklán

míg meg nem csúszott rajtam a talp

és a homokbuckák közt megbúvó boggáncsokba nem akadt a tenyér -

istenem mennyi jót nem hazudtam bele a képetekbe

hogy érezzétek megkaphattok a tietek vagyok

birtokoltok és a vezetésemre épp elég annyi ha nem adtok

mennyit nem hazudtam a kövek erejéről

a tömeg pusztító csordájáról

a padról a székről a kockáról amit lenyomtak a rendőrök torkain

és az éjszaka a laca partján amikor levéllel töröltem a szaros seggem

amikor megfogant bennem a kérdés

hogy na most mi a büdös kurva istenit kezdjek magammal

édesanyámtól kétszáz édesapámtól háromszáz méterre

részegen

mésztől kiszárított ujjakkal fél évre a nagykorúságtól

mikor már sorra jöttek vissza a levelek

hogy ne írjak

A bejegyzés trackback címe:

https://verssenkinek.blog.hu/api/trackback/id/tr702977649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása