Vers senkinek

ha netán valaki idetéved: ez csak egy fiók. ide rakom el a verseimet, hogy majd évek múltán is gond nélkül elő tudjam venni őket. biztonságosabb, mint egy lap, vagy bármi más, innen csak nem vész el. a szerzői jogok nyilván élnek, ha valahol visszalátom a sorokat, akkor kezeket és lábakat török. vers, senkinek.

bazdmeg

2011.07.04. 15:41 | ganycze | Szólj hozzá!

anyám figyelt rám apám nem

a vállukon aludtam

kirázták a fütyimet ha hugyoztam

a seggemet törölték ha szartam

simogatták a hátamat amikor hánytam

nem szóltam hogy ne simogassanak

az ölükben ültem

szemüvegem volt bili frizkóm és hiányos mosolyom

ma már meg vagyok törve

mártír szar mártír üvöltsétek a pofámba

pali te szar mártír

akkor is meg vagyok törve

nincs hitem

csak azért imádkozok mert eddig bejött

a családomért imádkozok

még élnek és csak azt kérem az úrtól hogy ne halljanak meg

hogy egyikük temetésén se kelljen állnom

ne lássam hogy nincs bennük semmi

hogy csak merevek és hidegek

hullák hallottak

 

minden ami még itt tart

zselyke kata a családom

szabadszállásiak

ti vagytok

mindenki más elfelejtett

mindenki más ás

mindenki más készíti a gödrömet

mindenki más szarházi

úgy nyúlik el a vég a tarok peremén hogy lehugyozni sem tudom

megvakarnám a hónalját de véres

gyermekkoromban csak a tészta kelt

a dunyha a félezüstbe borult árnyék borította csak a testem úgy terültem el

míg ma csak félek

 

- nézem a képet

egy halott gyermeket a többi hátára dobnak

haitin

halomba hányt holt gyermekek

a pici a levegőben

még lendületben a keze

annak aki dobta

kidobta

de ki a faszt érdekel

már hulla

halott bazdmeg

halott az összes kibaszott gyermek amelyik egy kupacban fekszik

rohadt gyermek mind -

 

szóval így vagyok én tönkre menve

elbaszottul

azért igázok hogy úgy éljek ahogy még soha

elvetettem mindent ami a művészethez kötött

nincs semmi ami rávenne hogy költőként viselkedjek

a sok szar

megtöretlenül

- és most kibillentett a lendületből hogy lementettem a fájlt

nem feltétlenül ezt akartam de bazdmeg lesz ennek a versnek -

 

hogyan tudnám máshogy elmondani

A bejegyzés trackback címe:

https://verssenkinek.blog.hu/api/trackback/id/tr433038647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása