Vers senkinek

ha netán valaki idetéved: ez csak egy fiók. ide rakom el a verseimet, hogy majd évek múltán is gond nélkül elő tudjam venni őket. biztonságosabb, mint egy lap, vagy bármi más, innen csak nem vész el. a szerzői jogok nyilván élnek, ha valahol visszalátom a sorokat, akkor kezeket és lábakat török. vers, senkinek.

malacok

2011.08.11. 21:50 | ganycze | Szólj hozzá!

a kiindulópont mindig egy hideg hűvös hely

köd veszi körül testem

fekszem

innen indulok ki mindig

így képzelem el a vers elején magam

ott vagyok én ott vannak a kontúrjaim

nem vagyok benne biztos de talán részeg vagyok

még lélegzek

ez biztos

zavarnak a hangok

néha megrezdülök

alighanem október vagy november

netán január vagy február van

úgy hiszem november lehet

látom a hajam közé beúszó ködöt

látom hogy disznók nyalják az oldalam

disznók akik azt hiszik hogy újra aprók

csöppek

apró pici disznók

pici röfögő rémálmok

magamhoz ölelem őket

és csak remélni tudom hogy elfogyott a tejem

és végül engem falnak fel

A bejegyzés trackback címe:

https://verssenkinek.blog.hu/api/trackback/id/tr73146997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása