Vers senkinek

ha netán valaki idetéved: ez csak egy fiók. ide rakom el a verseimet, hogy majd évek múltán is gond nélkül elő tudjam venni őket. biztonságosabb, mint egy lap, vagy bármi más, innen csak nem vész el. a szerzői jogok nyilván élnek, ha valahol visszalátom a sorokat, akkor kezeket és lábakat török. vers, senkinek.

gyermekkacaj

2011.06.12. 14:50 | ganycze | Szólj hozzá!

gyermekkorom óta meg akarok halni

 

azóta akarok

 

teltek az évek

játékkal labdával

késsel

testvérrel

- testvérem nagybátyám késén forró ciklámen vérével -

 

később megismerkedhettem életem legjobb mérgeivel

és percekre órákra halott lehettem

 

tarkómra isten lába nehezedett

harmattól nedves fűszálak közt feküdtem

 

és röhögtem

 

kiröhögtem a vért

a nyálamtól bűzlő nőket

 

halott voltam

 

halott mikor a hidat átöleltem

halott mikor a fűcsomót téptem

halott a szikes szakadék peremén csüngve

 

istenem, a szénaboglya

 

röhögtem halott fehérségemben

 

életem legszebb

legklasszabb pillanataiban

 

mikor újra gyerek lehettem

A bejegyzés trackback címe:

https://verssenkinek.blog.hu/api/trackback/id/tr102977654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása