Vers senkinek

ha netán valaki idetéved: ez csak egy fiók. ide rakom el a verseimet, hogy majd évek múltán is gond nélkül elő tudjam venni őket. biztonságosabb, mint egy lap, vagy bármi más, innen csak nem vész el. a szerzői jogok nyilván élnek, ha valahol visszalátom a sorokat, akkor kezeket és lábakat török. vers, senkinek.

péntek

2011.06.12. 14:10 | ganycze | Szólj hozzá!

egyszer valaki biztosan megkérdezi hogy miért nem írok szépet

szépen

miért nem keresem a rímeket

a lehetőséget rá hogy a sorok végén - tudod, az a kis finomság, az a kis izé, bigyóka - rájátsszak a dologra mint cé ronáldó vagy akármelyik latin a tizenhatoson belül

hogy úgy legyen ahogy annak lennie kell

ahogy ki van találva

bokára mintázva

egyszer valaki biztosan belegondol hogy ki vagyok én

aki azt írja egy vers közepén - mint utólag kiderült az elején - talán valamennyire váratlanul hogy bazdmeg

talán belegondol hogy milyen pillanatban született mindez

milyen időpontban milyen időjárási körülmények között

mit viseltem mit ettem előtte milyen testhelyzetben követtem el a dolgom

egyáltalán írtam vagy csak pötyögtem

volt-e célom ezzel

ami se nem szép se nem rímel se nem jó olvasni mert - olyan izé, hogy is mondjam - szar

amiben benne van hogy bazdmeg szar meg ilyenek

hogy lehet ilyet írni hogy meg ilyenek

egy költő nem ír ilyet

de barátom

ma már költő nem ír

főleg nem ha józan

szóval hajolj közelebb most úgy veszem hogy mögöttem vagy

- és baszod hátra néztem... -

mi célom lenne vele?

csak neked írok

te meg én mi a lófaszt tudunk kezdeni a világgal?

egyébként is mit lehet tenni ezekkel az utcákkal ezekkel az emberekkel meg ezekkel a terekkel a - nem zet közi hely zet tel?

te is voltál bölcsőben tudod hogy ez nincs rendben

a szamoai meg az algír a néger meg a zsidó is tudja hogy ez nem jó

minden nem jó

érted a szavakat minden szar

és én ezt sajnos csak így tudom neked elmondani

- be vagyok szarva, három és fél másodpercenként a hátam mögé nézek... -

te péntek

ha megtehetném bebasználak egy szigetre hogy ne is tudj rólam meg erről az egészről

hogy csak a forrásokról az állatokról és a tengerpartról tudj

hogy barnára süsse a hasadat a nap és néhanapján meg tudj dugni egy-egy kecskét

drága barátom                                                                                                     

valami el lett baszva ebben a világban

csókolj meg ha látsz

de most húzz a picsába a hátam mögül

A bejegyzés trackback címe:

https://verssenkinek.blog.hu/api/trackback/id/tr472977542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása